Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami naszego szkolenia nt. Reklama wyrobów medycznych  – co zmieni się po 1 stycznia 2023 roku”, które odbędzie się 14 marca 2023 roku.

1 stycznia 2023 r. w życie weszły przepisy ustawy o wyrobach medycznych dotyczące reklamy. Jednocześnie w rządzie trwają prace nad projektem rozporządzenia w sprawie reklamy wyrobów. Nowe przepisy regulują obszar reklamy wyrobów medycznych w sposób dużo bardziej rygorystyczny niż dotychczas. Będą więc wymagać od przedsiębiorców z branży weryfikacji dotychczasowych aktywności marketingowych i – w wielu sytuacji – jej modyfikacji lub nawet zaplanowania “od nowa”.

Dodatkowo nowe regulacje obejmują nie tylko „klasyczne” aktywności marketingowe, ale także sponsoring konferencji czy współpracę z influencerami. Wiele emocji budzi również kwestia współpracy z lekarzami oraz przekazywania próbek wyrobów. 

W związku z powyższym serdecznie zapraszamy na szkolenie, którego celem będzie przybliżenie aktualnych regulacji i ułatwienie adaptacji do „nowej rzeczywistości”. Na szkoleniu wyjaśnione zostanie, jakie materiały i aktywności w praktyce mogą zostać uznane za reklamę, jakie elementy muszą, a jakie nie powinny znaleźć się w reklamie oraz jakie są potencjalne obszary ryzyk. Szkolenie obejmie także praktyczne wskazówki odnośnie przygotowywania i weryfikacji materiałów marketingowych.

ReklamaWWW (1)
14.03.2023

termin

14.03.2023
online

formuła spotkania

online
1350zł netto/stanowisko

koszt

1350zł netto/stanowisko

Prowadzący:

  • Marek Paluch Associate w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka
  • Olga Chodorowska, Associate w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka

(Pełne notki prelegentów znajdują się w załączonym przeze mnie programie)

Przykładowe zagadnienia szkolenia:

  • Co objęły regulacje reklamowe?

  • Jaki okres przejściowy został przewidziany?

  • Jakie obowiązki wprowadza nowa ustawa?

  • Czy trzeba oznaczać reklamę?

  • Jak umieścić w reklamie wszystkie niezbędne elementy?

  • Co nie może zaleźć się w reklamie/

  • Kontakt z HCP – co się zmienia?

Koszt:

Koszt udziału jednej osoby wyniesie 1350 zł netto (jedno stanowisko).

Zapraszam do bezpośredniego kontaktu 

Opiekun projektu:

Iwona Wandas

tel.22 252 10 86 oraz kom: 600 752 351

iwona.wandas@edupharm.pl

Project manager wydarzenia

Ewelina Potocka
Zespół EduPharm 
tel.22 252 10 86
kom:660 815 478