MarketingKosmetyczny

MarketingKosmetyczny

Szanowni Państwo, 

serdecznie zapraszamy do zgłębienia sekretów marketingu w branży kosmetycznej, poznając jego etyczne i prawne aspekty z pierwszej ręki od uznanego eksperta – mecenasa Andrzeja Boboli, który jest doświadczonym radcą prawnym i managerem z bogatym doświadczeniem w ochronie i komercjalizacji marek, technologii i danych. Nasz prelegent jest nie tylko cenionym specjalistą w dziedzinie prawa i marketingu cyfrowego, ale również redaktorem naczelnym polskiej edycji magazynu Legal Industry Reviews, co gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny prezentowanych treści.

Szkolenie „Tajniki marketingu kosmetycznego z perspektywy prawnej i etycznej” to must-have dla każdego, kto pragnie podnieść swoje kompetencje w dynamicznie rozwijającej się branży beauty. 

SZCZEGÓŁY WYDARZENIA: 

17.05.2024

termin

17.05.2024
Warszawa

FORMUŁA ONLINE

Warszawa
1000 złotych netto

koszt

1000 złotych netto

Przykładowe zagadnienia:

  • Moduł 1: Etyka Marketingu – Zrozumienie, jak równoważyć skuteczne strategie marketingowe z etyczną prezentacją produktów, w tym znaczenie zrównoważonego rozwoju i transparentnej komunikacji wartości produktu.
  • Moduł 2: Prawne Aspekty Marketingu Produktów – Kluczowe informacje o odpowiedzialności za produkt, reklamacje, oraz aktualne zmiany w przepisach dotyczących reklamy produktów kosmetycznych.
  • Moduł 3: Case Study – Praktyczne przykłady i najlepsze praktyki związane z wyzwaniami marketingowymi i prawami autorskimi w branży kosmetycznej.
  • Moduł 4: Ochrona Prawna Marki i Kreacji – Jak skutecznie chronić swoje prawa intelektualne i unikać naruszeń, oraz wykorzystywać treści osób trzecich w zgodzie z prawem.
  •  

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

Szkolenie jest idealnym rozwiązaniem dla marketingowców, menadżerów produktu, prawników i wszystkich zainteresowanych pogłębieniem wiedzy na temat marketingu w branży beauty, dostarczając niezbędnych narzędzi do tworzenia skutecznych, innowacyjnych i przede wszystkim etycznych i zgodnych z prawem kampanii marketingowych.

PRELEGENT

Andrzej Boboli – radca prawny, manager. Od lat związany z kancelarią Olesiński i Wspólnicy sp.k., w ramach której prowadził wielokrotnie nagradzany zespół doradców specjalizujących się w ochronie i komercjalizacji marek, technologii i danych. Obecnie pełni funkcję Senior Managera w zespole prawnym jednego z największych na świecie przedsiębiorstw farmaceutycznych.

Doradzał w zakresie ochrony marki i digital marketingu jednemu z największych e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, dostawcy narzędzi do generowania treści wykorzystywanego przez ponad 500 milionów użytkowników, oraz przy pierwszych w Polsce projektach opartych o wykorzystanie wirtualnych influencerów i generowany content marketingowy.

Od lat wspiera przedsiębiorców z branży beauty, m.in. największy na świecie marketplace dedykowany tej branży, a także producentów specjalistycznych kosmetyków innowacyjnych.

Rekomendowany w międzynarodowych rankingach w obszarach Technology, Media, Telecoms, Intellectual Property i Data Protection. Pełni funkcję redaktora naczelnego polskiej edycji magazynu Legal Industry Reviews.

Formuła i koszt: 

Koszt udziału jednej osoby wyniesie 1000zł netto (jedno stanowisko). Szkolenie odbędzie się w formule online na platformie Clickmeeting. 

Kontakt z organizatorem:

Szymon Starobrat 
Specjalista ds. marketingu i rozwoju rynku 
szymon.starobrat@edupharm.pl
661 341 252