Szkolenie dotyczy kluczowych aspektów transferu technologicznego produktów leczniczych pomiędzy miejscami wytwarzania.
Omówione zostaną etapy procesu transferu, w tym planowanie, walidacja oraz zapewnienie jakości. Uczestnicy poznają wymagania regulacyjne, najlepsze praktyki oraz wyzwania związane z przenoszeniem technologii w przemyśle farmaceutycznym. Szkolenie skierowane jest do specjalistów ds. produkcji, jakości, walidacji oraz R&D, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania procesem transferu technologii.
Przykładowe zagadnienia:
- Jak dobrać grupę projektową
- Plan transferu
- Po co nam Post approval change management protocol?
Prelegent:
-
Kamil Konon – niezależny ekspert
(Pełna notka prelegenta znajdują się w załączonym wyżej programie)
Formuła i koszt:
Szkolenie odbędzie się na platformie Clickmeeting.
Koszt udziału jednej osoby wyniesie 1550 zł netto (jedno stanowisko).
KONTAKT DO ORGANIZATORA:
Ewelina Potocka
Project Manager
tel. 22 252 10 86
kom: 660 815 478
ewelina.potocka@edupharm.pl
Aleksandra Kok
Specjalista ds. sprzedaży
kom: 882 681 885
aleksandra.kok@edupharm.pl