Dzień dobry,
zapraszam do zapoznania się ze szczegółami naszego szkolenia „Reklama produktów leczniczych OTC oraz RX w praktyce”.
Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników zarówno z otoczeniem regulacyjnym dot. reklamy produktów leczniczych, jak i z praktycznymi formami reklamy występującymi na rynku. Dzięki temu uczestnik, nawet bez formalnego wykształcenia prawnego, będzie rozumiał proces reklamowy i potrafił identyfikować potencjalne ryzyka.
termin
formuła online
koszt
PRZYKŁADOWE ZAGADNIENIA:
- Law in books vs law in action – jak pojęcie reklamy interpretuje GIF, a jak sądy
- Reklama a informacja – czy mój materiał jest reklamą?
- Zasady wspólne wszystkim rodzajom reklamy – o czym zawsze muszę pamiętać? Kluczowe zasady i case studies
- Reklama produktów leczniczych OTC – czyli co i jak mogę mówić do general public?
- Reklama produktów leczniczych Rx – czyli co i jak mogę mówić do profesjonalistów
- Co nas czeka na horyzoncie? Reklama produktów leczniczych w nowych propozycjach Pakietu farmaceutycznego KE?
- Patient support programmes – jakie są nowoczesne formy komunikacji z odbiorcami?
- Sankcje – skąd mogę się spodziewać zagrożenia
PRELEGENCI:
Magdalena Wojtkowiak – adwokat, associate w Praktyce Life Sciences DZP, członek grupy roboczej ds. sztucznej inteligencji (GRAI) przy Ministerstwie Cyfryzacji.
Gniewomir Wycichowski–Kuchta – legislator, associate w Praktyce Doradztwa Regulacyjnego, Legislacji i Compliance DZP. Pracownik naukowy WPiA UW oraz INP PAN.
KONTAKT DO ORGANIZATORA:
Ewelina Potocka
Project Manager
tel. 22 252 10 86
kom: 660 815 478
ewelina.potocka@edupharm.pl