reklamaotcrx

RxOtc

Dzień dobry, 

zapraszam do zapoznania się ze szczegółami naszego szkolenia  „Reklama produktów leczniczych OTC oraz RX w praktyce”.

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników zarówno z otoczeniem regulacyjnym dot. reklamy produktów leczniczych, jak i z praktycznymi formami reklamy występującymi na rynku. Dzięki temu uczestnik, nawet bez formalnego wykształcenia prawnego, będzie rozumiał proces reklamowy i potrafił identyfikować potencjalne ryzyka. 

21.10.2024

termin

21.10.2024
Platforma Clickmeeting

formuła online

Platforma Clickmeeting
1350 PLN netto / stanowisko

koszt

1350 PLN netto / stanowisko
tłoreklama

PRZYKŁADOWE ZAGADNIENIA:

  1. Law in books vs law in action – jak pojęcie reklamy interpretuje GIF, a jak sądy
  2. Reklama a informacja – czy mój materiał jest reklamą?
  3. Zasady wspólne wszystkim rodzajom reklamy – o czym zawsze muszę pamiętać?  Kluczowe zasady i case studies
  4. Reklama produktów leczniczych OTC – czyli co i jak mogę mówić do general public?
  5. Reklama produktów leczniczych Rx – czyli co i jak mogę mówić do profesjonalistów
  6. Co nas czeka na horyzoncie? Reklama produktów leczniczych w nowych propozycjach Pakietu farmaceutycznego KE?
  7. Patient support programmes – jakie są nowoczesne formy komunikacji z odbiorcami?
  8. Sankcje – skąd mogę się spodziewać zagrożenia

PRELEGENCI: 

Magdalena Wojtkowiak – adwokat, associate w Praktyce Life Sciences DZP, członek grupy roboczej ds. sztucznej inteligencji (GRAI) przy Ministerstwie Cyfryzacji.

Magdalena

 

Gniewomir Wycichowski–Kuchta –  legislator, associate w Praktyce Doradztwa Regulacyjnego, Legislacji i Compliance DZP. Pracownik naukowy WPiA UW oraz INP PAN.

 

Gniewomir

KONTAKT DO ORGANIZATORA:

Ewelina Potocka
Project Manager
tel. 22 252 10 86
kom: 660 815 478
ewelina.potocka@edupharm.pl

EwelinaPotocka