IVDR_BANER

 

Szanowni Państwo,

zapraszamy do do udziału w  naszym szkoleniuRozporządzenie 2017/746/UE (IVDR) –jak przygotwać się na zmiany   w przepisach dotyczących wyrobów do diagnostyki in vitro , które odbędzie się 20 kwietnia br.

Powyższe rozporządzenie ma na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania rynku wewnętrznego w obszarze wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro. Podstawą jest  wysoki poziom ochrony zdrowia z myślą o pacjentach i użytkownikach oraz z uwzględnieniem małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących działalność w danym sektorze. Jednocześnie powyższym  rozporządzeniem ustanawia się wysokie normy jakości i bezpieczeństwa dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro w odpowiedzi na powszechne obawy dotyczące bezpieczeństwa takich produktów.

W związku z powyższym nasi Prelegenci omówią w sposób szczegółowy temat rozporządzenia, które wchodzi w życie już 26 maja 2022 roku.

Forma szkolenia:

  • online na platformie Clickmeeting, działającej w oparciu o przeglądarkę internetową- nie trzeba instalować oprogramowania zewnętrznego

Termin:

Szkolenie obędzie się 20.04.2022, w godzinach 9.30–  ok. 15.20

Prowadzący szkolenie:

Michał Czarnuch, Partner w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka

Magdalena Wojtkowiak, Associate w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka

(Notki prelegentów znajdują się w poniższym programie)

Wśród zagadnień szkolenia, które w sposób praktyczny zostaną omówione, znajdują się:

  • Podmioty na rynku wyrobów medycznych
  • Obowiązki rejestrowe
  •  Kody UDI – kto będzie odpowiedzialny za ich nadanie?
  •  Przepisy przejściowe Rozporządzenia 2017/746
  • Kary administracyjne

 

Nasze wydarzenie jest doskonałą okazją do uzyskania odpowiedzi na najbardziej interesujące kwestie dotyczące powyższej tematyki. Wysoką jakość merytoryczna gwarantuję Państwu najwyższej klasy ekspert, który gwarantuje praktyczne ujęcie tematów.

Koszt:

Koszt udziału jednej osoby w szkoleniu online wyniesie 1050 zł netto (jedno stanowisko).

Zapraszam do kontaktu.

Ewelina Potocka

Project Manager

tel.22 252 10 86

kom:660 815 478