Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami naszego szkolenia nt. „Influencer marketing oraz greenwashing„, które odbędzie się 8 listopada br.
Warsztat jest poświęcony dwóm aspektom wprowadzającej w błąd reklamy, które ostatnio są w sferze zainteresowania UOKiK – kryptoreklamie i greenwashing’owi.
W pierwszej części spotkania wyjaśnimy m.in. Czym jest kryptoreklama, jak bezpiecznie ułożyć współpracę z influencerem i dlaczego #reklama generuje mniejsze ryzyka niż #ad?
Następnie zostanie omówione czym jej zjawisko greenwashingu, jakie eco-deklaracje są „eco-ściemą”, a które są bezpieczne prawnie.
Szczegóły szkolenia:
termin
formuła spotkania
koszt
Prelegenci:
- Marta Balcerowska – Senior Associate, Kancelaria DZP
- Natalia Komala – Associate, Kancelaria DZP
(Pełne notki Prelegentów znajdują się w programie)
Przykładowe zagadnienia:
- Co sprawdza UOKiK i co wzbudza jego wątpliwości?
- Czy każdy post w mediach społecznościowych jest reklamą?
- Ostatnie działania UOKiK – zarzuty dla influencerów i producenta suplementów diety
- Greenwashing, czyli czym jest tzw. ekościema?
- Kiedy przedsiębiorca dopuszcza się greenwashingu? – przykłady nielegalnego działan
- Jak bezpiecznie komunikować bycie „eko”?
Pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
Ewelina Potocka
Project Manager
tel.22 252 10 86
kom:660 815 478