
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy na szkolenie ,,Bezpieczeństwo, regulacje, certyfikacja kosmetyków. Dobór badań laboratoryjnych, deklaracje marketingowe i eksport produktu na rynki azjatyckie” , które odbędzie się w formule online w dniach 4 i 5 czerwca.
To intensywne, dwudniowe warsztaty online skierowane do specjalistów branży kosmetycznej, obejmujący zarówno wymogi prawne Unii Europejskiej dotyczące oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych, jak i praktyczne aspekty eksportu na wybrane rynki azjatyckie.
Pierwszy dzień szkoleniowy poświęcony będzie szczegółowemu omówieniu struktury i zawartości Raportu Bezpieczeństwa Produktu Kosmetycznego (zgodnie z załącznikiem I do Rozporządzenia (WE) nr 1223/2009), w tym doborowi badań laboratoryjnych, analizie toksykologicznej składników, ocenie ryzyka, kryteriom racjonalnego stosowania oraz zasadom sporządzania wniosków i oświadczenia bezpieczeństwa. Uczestnicy zapoznają się również z aktualnymi wymaganiami dotyczącymi ostrzeżeń, instrukcji stosowania oraz kwalifikacji Safety Assessora.
Drugi dzień szkolenia skoncentrowany jest na procedurach związanych z rejestracją produktów kosmetycznych w Europie jak i w Azji (w tym m.in. w Korei Południowej, Chinach, Japonii), wymaganych dokumentach, szacunkowych kosztach oraz czasie trwania procesu certyfikacyjnego. Prawnik, specjalista regulacji kosmetycznych omówi aspekty formułowania deklaracji marketingowych w kontekście prawa europejskiego, ich zgodność z rzeczywistym składem produktu Dobre praktyki w zakresie etykietowania i komunikacji marketingowej zostaną omówione przez ekspertkę w tej branży, z którą mieliśmy okazję organizować już podobne warsztaty, cieszące się dużym zainteresowaniem.

O FIRMIE EKSPERCKIEJ Z KOREI: HOUSE BOUTIQUE inc.
Global Cosmetics Export Certification Services.
Firma House Boutique rozpoczęła działalność 10 lat temu jako agencja oferująca usługi wprowadzania produktów kosmetycznych na rynek EU (CPNP). Od tego czasu rozszerzyła zakres usług, zakładając filię w Indiach i oferując certyfikację kosmetyków celem wprowadzania ich na tamtejszy rynek. Obecnie HB wprowadza produkty kosmetyczne na rynki: Japonii, Indonezji, Malezji, Singapuru i Tajlandii, a także Rosji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanady.
Firma jest wyłącznym partnerem The Vegan Society w Korei oraz partnerem w Amazon Service Provider Network. Obecnie rozszerza zakres działaności, by stać się globalną agencją eksportową dla kosmetyków.
CEO HB: Hyungsuk Shim.
Szkolenia wesprze swoją obecnością i odpowie na pytania specjalistka od certyfikacji na rynki Azji – Amy Kwon.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szkolenie odbędzie się w dniach 4–5 czerwca 2025 r. w formie online, za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Koszt udziału w szkoleniu obejmującym oba dni wynosi 1870 PLN brutto. Cena promocyjna obowiązuje przy rejestracji do 24 maja 2025 r.; po tym terminie opłata wzrasta o 200 PLN i wynosi 2070 PLN brutto. Uczestnicy otrzymają komplet prezentacji i materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej po zakończeniu wydarzenia. Przez 10 dni po szkoleniu możliwe będzie również zadawanie pytań prelegentom drogą mailową. Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat ukończenia szkolenia, potwierdzający udział oraz zakres tematyczny wydarzenia. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
KONTAKT DO ORGANIZATORA:
Szymon Starobrat
Project Manager
szymon.starobrat@edupharm.pl
tel. k. 661 341 252