35CF2ABA-8797-43D9-BF0C-518F0F7717EA

Praktyczne wskazówki w labiryncie reklamy wyrobow medycznych oraz praktyczne

Warszawa / Online

Szanowni Państwo,

Coraz bardziej kreatywne rozwiązania reklamowe oraz  nowe platformy internetowe w połączeniu z pojawieniem się regulacji istotnie ograniczających reklamę w sektorze wyrobów medycznych są niemałym wyzwaniem dla przedsiębiorców. Przepisy dot. reklamy wyrobów medycznych są z nami już od roku, a wciąż  w praktyce rodzą więcej pytań niż odpowiedzi.

Idąc na przeciw liczniejszym pytaniom o to czy taka konkretna formuła lub takie konkretne rozwiązanie będą zgodne z prawem zapraszamy Państwa na nasze warsztatowe szkolenie, które odbędzie się w Warszawie oraz i formie online nt. Praktyczne wskazówki w labiryncie reklamy wyrobów medycznych oraz praktyczne warsztaty”, które odbędzie się 31 stycznia 2024 roku w Warszawie jak i online.

Po wykładzie w części I nt. regulacji (i tego jak są stosowane teraz ) zapraszamy Państwa na  warsztaty.

Prowadzący:

  • przedstawią przykłady reklam,
  • poproszą Państwa do ich samodzielnej oceny.

Następnie omówimy wspólnie :

  • czy reklama jest dozwolona
  • czego brakuje
  • jak ją naprawić
31.01.2024

TERMIN

31.01.2024
Stacjonarnie/online

FORMUŁA SPOTKANIA

Stacjonarnie/online
online 1400 zł netto /stanowisko; Warszawa 1600 zł netto/os

KOSZT

online 1400 zł netto /stanowisko; Warszawa 1600 zł netto/os

Prelegenci:

Marek Paluch

MAREK PALUCH

MAGDALENA WOJTKOWIAK

MAGDALENA WOJTKOWIAK

olga chodorowska

OLGA CHODOROWSKA

Przykładowe zagadnienia

  • Obowiązki związane z reklamą wyrobów medycznych?
  • Obowiązkowe elementy reklamy wyrobów medycznych
  • Reklama w Internecie i social mediach– kiedy opinia staje się reklamą i o czym należy pamiętać?
  • Reklama w aptekach i podmiotach leczniczych – czy jest dozwolona?
  • Czy refundacja wyrobu medycznego wyłącza możliwość jego reklamy?
  • Czy tylko Prezes URPL sprawuje nadzór nad reklamą wyrobów medycznych?

Warsztaty – wspólne omówienie konkretnych przykładów oraz ocena możliwości ich „naprawienia”

Formuła i koszt:

Szkolenie odbędzie się stacjonarnie w Warszawie oraz online
Koszt udziału jednej osoby wyniesie:

online: 1400zł netto(jedno stanowisko)

stacjonarnie: 1600zł netto/os

Pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam

Szymon Starobrat

Specjalista ds. rozwoju rynku i marketingu

tel. 22 252 10 86 kom: 784 312 220

kom:696 786 983

szymon.starobrat@edupharm.pl

Turn On Builder

Iwona Wandas

Starszy Specjalista ds Sprzedaży

tel.22 252 10 86

kom:696 786 983