KAM

Szanowni Państwo,

zapraszam na praktyczne szkolenie online: OFERTOWANIE I OBRONA ZAŁOŻEŃ KONTRAKTU WE WSPÓŁPRACY Z KLUCZOWYM KLIENTEM które odbędzie się 22 kwietnia 2021, w godzinach 10.00-15.00. 

Efektywność negocjacji to kluczowy czynnik, który może zaważyć na całościowym wyniku sprzedaży i rentowności nie tylko Key Account Managera ale też całej organizacji. Wyzwania związane z negocjacjami nowych kontraktów oraz monitoringiem realizacji tych już podpisanych, to codzienność pracy KAM`a z którą musi się mierzyć. Szczególnie duże wyzwanie staje przed nim w sytuacji niepewnego rynku z jakim bez wątpienia mamy obecnie do czynienia Potrzebujesz wzrostów i zastanawiasz się jak urealnić cele, które stawiasz klientowi na bieżący rok ? Mają Państwo ustalone cele i chcą dopilnować ich realizacji ? Żeby to zrobić należy działać skutecznie na etapie przygotowania, ustalania celu i monitoringu jego realizacji. Konieczne jest  dobrze urealnić cele w oczach klienta i sprawić, żeby założenia, które przyjmujemy stały się również jego założeniami. Tylko wówczas powstanie WSPÓLNY CEL, KTÓRY PRZEŁOŻY SIĘ NA ZAANGAŻOWANIE OBYDWÓCH STRON. To nie jest szkolenie z technik negocjacji !!! To jest szkolenie, które pomoże:

➢ budować scenariusze oferty zabezpieczające Twoje cele i pokazujące korzyści klienta w takim obrazie w jakim powinien je zobaczyć, żeby podjąć decyzję na TAK

➢ bronić rentowności swojej sprzedaży i podnosić rentowność klienta bez ponoszenia kolejnych inwestycji

➢ urealniać przyjęte cele z wykorzystaniem źródeł wzrostu

➢ budować przekonujące argumenty, które ułatwiają Ci rozmowy negocjacyjne

➢ monitorować cel i wykazywać utracone korzyści klienta w przypadku zagrożenia braku realizacji celów

Powyższe szkolenie dedykowane jest  dla KAM i KAS oraz osób odpowiedzialnych za realizację i rozwój sprzedaży u klientów.

Podczas wydarzenia wykorzystywane będą narzędzia analityczne przygotowane przez trenera, które po szkoleniu zostaną udostępnione uczestnikom do wykorzystania w codziennej pracy z klientami.

Zapraszam do zapoznania się z programem wydarzenia (TUTAJ). Formularz zgłoszeniowy znajduje się (TUTAJ).

Prelegent

Krzysztof Pytel, konsultant Category Managment & Pricing, certyfikowany trener biznesu, autor książek zwiększających rentowność sprzedaży. Od 1997 roku związany jestem z rynkiem farmaceutycznym i FMCG. Doświadczenie zdobywałem zarówno po stronie producenta jak i sieci aptek. Po stronie dostawcy zarządzałem działem trade marketingu, jako dyrektor sprzedaży rozwijałem sprzedaż w kanale farmaceutycznym a jako prezes zarządu odpowiadałem za rozwój nowej spółki. Po stronie sieci aptek zdobyłem doświadczenie jako category manager odpowiedzialny za współpracę z dostawcami. Prowadzę szkolenia oraz krótko i długoterminowe projekty interim management oraz konsultingowe dla aptek, optymalizując kategorię, ceny i marże oraz ekspozycję. Wzmacniam umiejętności kierowników aptek w obszarze zarządzania personelem. Dla producentów działających w rynku farmaceutycznym prowadzę w szczególności projekty ukierunkowane na zwiększanie efektywności współpracy z sieciami aptek. Oprócz key account managerów, kierowników regionalnych oraz przedstawicieli handlowych szkolę kupców, category managerów i kierowników aptek. Jestem autorem wyspecjalizowanego programu szkoleniowego dla farmaceutów pierwszego stołu, którego realizacja skutecznie zwiększa efektywność sprzedażową pierwszego stołu. Regularnie występuję na konferencjach branżowych oraz piszę specjalistyczne artykuły do prasy branżowej.